March 03, 2014

Aku


Terkadang.
Senyum itu sakit
Menangis itu bahagia
Tawa itu luka
Derita itu bahagia
Dalam hati, Allah lebih tahu :)


 I've been hurt, but I’ll be ok. I’ve been lied to, but I’ll trust again. I’ve been heartbroken, but I can still love.


 One day it just gets better. There’s no explanation or reason why . You just wake up and you’re not angry anymore.

I've always been afraid of losing people I love. 
Sometimes I wonder if there is anyone out there afraid to lose me.

Kenapa terasa perasaan yang tak tentu tak menentu?
Siapalah kita untuk mempersoalkan apa yang telah di takdirkan keatas diri kita, apa yang lebih penting adalah selayaknya sentiasa taat dan bersyukur pada apa yang telah kita miliki sedangkan kita tidak pernah meminta-minta dulu.. Semuanya telah disediakan oleh Allah. :)

Kelak aku hilang, jangan cari aku. Jangan tanya kemana aku menghilang. Doakan.

Aku okay. Aku dah besar. :D